maandag 16 mei 2011

pics of my veggies and my Mothersday-present

Yesterday I forgot to take a pic of my growing vegetables, so I have them today:

my cucumbers, small and big:


the courgette:

my tomato-flowers:

and my strawberries:


And my Mothersday present: a lovely gardenpicture of lavender:

Because it's raining the picture is not as beautifull as it is hanging there in the sun... But I can see it also from the house, I love lavender.

And again a pic of Dotje (Little Dear), who died last friday:



Big hug


6 opmerkingen:

  1. Bedankt voor je reactie op mijn blog, Petra :)

    zeer mooie foto's heb je genomen.

    Schatiige foto van je Cavia ;)

    Kan alleen de laatste foto onder het woord "Big hug" niet zien, er staat een rood kruisje in een wit hokje, Petra ;)

    Mvg Sarah

    BeantwoordenVerwijderen
  2. o, nu nadat mijn bericht gepost is op je blog, wel.

    Mooi je naam zo als onderschrift ;)

    zelfgemaakt ?

    BeantwoordenVerwijderen
  3. je groententuin is geweldig!!
    heb je die gewoon buiten in de tuin in potten staan??? of staan ze in een kasje?
    Wat een super mooi schilderij!! heb je die gewoon buiten hangen weer en wind? ik vind hem echt super. Ik hem ook graag lavendel in de tuin.. ik vind het alleen stinken, maar heb wel een paar soorten

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Hoe gaat het met de cavia ?

    Mvg Sarah

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Oei, sorry Enige deelneming.

    Kan een beetje Engels, maar lezen vind ik moeilijker dan schrijven ;)

    Je hebt mijn nieuwe blog al gevonden heb ik gemerkt.
    Mijn oude sarahsborduurwerken.wordpress.com zal ik binnenkort verwijderen.

    Miste blogspot te veel

    Mvg Sarah

    BeantwoordenVerwijderen
  6. @ Petra,

    Een geluk heb je nog je andere dieren, die er zijn om je te steunen, veel sterkte toegewenst. ;)

    Inderdaad dat is een probleem dat blogspot en google acound al een paar dagen hebben.

    Van mij lukt het om als ik mijn email en wachtwoord moet geven, "altijd aangemeld blijven" uit te vinken.

    Dan kan ik bij anderen een reactie nalaten of indien ze het hebben doe ik het via naam/url ;)

    Hopelijk hebben we niet meer te veel last van dit probleem ;)

    Oja, die extra code is uitgevinkt, was dat even vergeten te doen.

    Mvg Sarah

    BeantwoordenVerwijderen